maandag 9 maart 2020

Dobby What a View of Happy Tale 14072005-09032020

Dobby,

Ik kan niet anders
Maar ik wil het niet

Ze wachten al op je
aan de andere kant van de brug
Chico
je oudoom Misty
Nelson
en zelfs de nijntjes zijn erbij
Ze hebben je al een stukje trap gereserveerd
zodat je weer
op je favouriete plekje kan liggen
De hordes en tunnels staan al klaar
de balletjes, een speeltouw
oh, en zomers gaan ze naar de zee
lekker rennen op het zand
duiken in de lagen schuim
En wandelen...
kilometers
zonder nog een centje pijn
Ze hebben me beloofd
dat ze op je zullen passen
dat jullie samen blijven
Mijn bruine Beardiebear
we zullen je hier zo gaan missen
Dank je
dat je 14 jaar en 8 maanden een maatje was
voor je eigenwijsheid
het plezier samen
en je oneindige liefde
Voor altijd 'n plekje in mijn hart
We zijn bij je
Ga nu maar
Ik zeg geen vaarwel...
maar tot ziens!
Dag mijn lieve Dobbedoos 
©EvMK – Afscheid nemen doe ik niet 09032020
*Dobby is 09-03-2020 in bijzijn van dochterlief en mezelf om 13.54 uur rustig over de regenboogbrug gegaan*

Geen opmerkingen:

Een reactie posten